viernes, junio 08, 2007

Skanda en Corvera

Alrededor de toda la polémica al respecto de los conciertos de la noche de San Juan en Corvera, Skanda ha hecho público un comunicado.

Skanda era uno de los grupos que estaban anunciados para los conciertos de este año. Al igual que otros grupos, habían manifestado que no tenían intención de tocar debido a toda la polémica reinante, en solidaridad con el grupo Felpeyu y en denuncia de la bochornosa actuación del concejal Luis Solares.

El problema es que el grupo ya había firmado un contrato con el Ayuntamiento de Corvera. Ante la posibilidad de que la citada entidad emprendiera acciones legales contra el grupo en caso de incumplimineto de contrato, Skanda ha decidido cumplir con lo firmado y donar el beneficio de la actuación a la asociación de músicos asturianos que está en proceso de creación.

Hay que decir que el grupo, enfrentado a una situación en la que ninguna solución era 100% buena, ha tomado la decisión más elegante.

A día de hoy, la empresa que se encarga de la producción del concierto de San Juan en Trasona, Actos Producciones, no tiene anunciado el concierto en su página web a pesar de ser parte activa del mismo.

A continuación se reproduce el comunicado de Skanda.
-----------------------------------------------

“Skanda” donará los beneficios de la so actuación na Foguera de Corvera a la asociación de músicos asturianos de inminente creación:
Mieres, 30 de Mayo de 2007.

En rellación con la polémica orixiná en tornu a la foguera de Corvera del próximu 23 de xunu, el grupu SKANDA quier facer constar lo siguiente:

Rellación de fechos:

• Nel mes de marzu la organización de dicha foguera contrata a Skanda pa tocar na misma.
• Salvando'l fechu de que la edición del 2006 foi la cabera actuación de Felpeyu antes del tráxicu accidente que finó co la vida de Igor y Carlos, en Skanda desconocíamos cualquier circunstancia fuera de lo normal o negativa que hubiera rodeau aquel acontecimientu. En consecuencia Skanda firma'l contratu pa tocar na edición de 2007.
• Bién entráu el mes de mayu enterámonos a través de la rueda de prensa del grupu Felpeyu, de la so versión de los “detalles” que acompañen al conciertu del añu pasáu así como del contenciosu que caltienen dende entos con la organización del mismu.
• Una vez conocíes estes circunstancies, Skanda decide, por unanimidad de tolos miembros, nun tocar.
• Nel momentu de comunicar esta decisión, el contratu ya taba firmáu y entregáu facía tiempu.
• De seguir co la idega de nun tocar, quedaríamos espuestos a les consecuencies que tendría una posible demanda llegal por parte del ayuntamiento de Corvera que ye el contratante. Como nesti casu la lley ta del otru llau, los efeutos de una sentencia por incumplimientu de contratu sería gravísima pal grupu Skanda.

A la lluz d'estos fechos, el grupu Skanda decide:

• Manifestar publicamente la nuestra solidaridá y apoyu co los collacios de Felpeyu . D'ellos ye la razón, independientemente de lo que puea escapase po los resquicios llegales.
• Condenar publicamente la actuación de la organización del mencionáu conciertu que foi vergonzosa y totalmente insensible ante una situación tan tráxica y dolorosa.
• Avenise, muy a nuestru pesar, a actuar na foguera 2007, d'acuerdu con el contratu firmáu. A diferencia de otres persones y/o entidades, nosotros respetamos y cumplimos los compromisos.
• Donar los beneficios de la actuación a la asociación de músicos asturianos promovida por, entre otros, miembros del propiu Felpeyu. Les persones que tamos en Skanda, nun tamos equí por les perres, nun son el motor que mueve el nuesu proyeutu.
• Facer partícipe a la opinión pública de que nesta situación, nun había decisión cien por cien satisfactoria. Con esta mecigaya de razones, creemos que la salida que tomamos ye la menos mala.
• Por respetu a la xente de Corvera , verdaderu afectáu d'esti asuntu. Tocar pa ellos va ser la única satisfación del grupu na nueche san Xuán.

Firmáu: Marco Castañón, Pepe Fueyo, Xuán Oliva, Ana de la Fuente , Xelón Ardura y Tino Diaz, o lo que ye lo mismo, SKANDA.

No hay comentarios: