jueves, julio 16, 2009

Camín de Cantares 18.07.09

El sábado, Camín de Cantares despide su quinta temporada con un programa estrella dedicado a una de las formaciones más emblemáticas de la tradición asturiana, la pareja de gaita y tambor.

Los protagonistas serán el gaitero Eliseo de Carabanzo y el tamboritero Rufo de Olloniego, que repasarán el repertorio de baile de centro, jota, l.lixera y muñeira además de otras interesantes piezas, como son algunas versiones de gaita de tonadas sólo en versión instrumental.

La reelaboración correrá a cargo de un grupo también del concejo de L.lena, La Col.lá Propinde que versionó dos piezas del repertorio de Eliseo: la l.lixera y la muñeira.

Después de esta emisión la TPA repetirá esta temporada para empezar en octubre con la sexta, que no será menos interesante.

-----------------------

Esti sábado Camín despide la so quinta temporada con un programa preciosu dedicáu a la parexa de gaita y tambor, símbolu nacional de la música tradicional d'Asturies.

Los protagonistes son Eliseo, gaitiru de Carabanzo nel conceyu de L.lena y el so compañeru Rufo, tamboriteru d'Olloniego nel conceyu d'Uviéu. Eliseo ye gaitiru de tradición familiar y conoz el vieyu repertoriu que ya tocaba'l padre. Repasaremos con ellos los tres ritmos de baille de la zona central, jota, l.lixera y muñeira amás d'otres pieces interesantes como asturianaes tocaes a la gaita ensín cantante lo que les fai pieces instrumentales de gran valir.

La reellaboración va facela tamién un grupu del conceyu de L.lena, "La Col.lá Propinde" qu'amañó dos pieces del repertoriu d'Eliseo, la l.lixera y la muñeira.

Dempués d'esti capítulo la idega ye repetir la temporada pa entamar n'ochobre cola sexta que nun va ser menos interesante.

No hay comentarios: