jueves, julio 09, 2009

Camín de Cantares 11.07.09

Ya estamos en el penultimo capítulo de la quinta temporada de Camín de Cantares y esta vez volvemos al surocidente para conocer a Mariluz, de El Corralín de Degaña. El Corralín es un pueblo abandonado ya hace bastantes años donde se conservó hasta muy recientemente una importante tradición de pandereta. Testimonio de esto es la poca edad de esta protagonista, sesenta años, que domina un gran repertorio y unos impresionantes toques de pandereta para la jota, el gal.leguinu, a rumba, el pasodoble etc...

La reelaboración correrá a cargo del grupo Herbamora (solo voces y panderetas) acompañadas por Agus y Toño (Dixebra)a los metales.



Ya tamos nel penúltimu capítulo de la quinta temporada de "Camín de cantares", la protagonista ye Mariluz, una muyer mui moza que ye exemplu de como la tradición de pandereta se mantuvo nel surocidente asturianu. Mariluz ye natural d'El Corralín de Degaña, un pueblu que lleva tiempu deshabitáu. Ella agora ye vecina d'A Estierna y ye una gran tocadora de pandereta con gran dominiu de tolos toques del ampliu repertoriu de la tierra los cunqueiros: Jota, gal.leguinu, cabreiru, rumba, pasodoble etc etc.

La reellaboración va facela'l grupu de pandereteres Herbamora acompañaes d'Agus y Toño colos metales. Una reellaboración orixinal y prestosa.

No hay comentarios: