jueves, julio 02, 2009

Camín de Cantares 04.07.09

Este sábado Camín de Cantares repite visita en el concejo de L.lena, visitando a Divina, una gran panderetera de La Cruz de Rospaso. Ella es una gran tocadora con la que se repasarán interesantes toques de esta zona del centro de Asturies: lo suelto, el tango, lo garrao, cantares para la danza y romances preciosos como el de los mandamientos de amor.

La reelaboración será al más puro estilo tradicional de los ciegos de antaño, con zanfona, voz y pandereta. Los músicos serán Fonso Fernández, director del Museo de la Gaita de Gijón, a la zanfona y Marisa, de Escontra'l Raigañu, con pandereta y voz.

-------

Esti sábadu tiramos pal conceyu L.lena al llugarín de La Cruz nel pueblu de Rospaso. Divina ye la protagonista, una gran panderetera natural d'El Quempu y vecina de La Cruz. Va ser una bona clase pa deprender toques d'esta zona del centru d'Asturies: lo suelto, el tango, l'agarrao y cantares pa la danza o los mandamientos d'amor.

La reellaboración tará fecha al más puru estilu tradicional de los vieyos ciegos, zanfoña con voz y pandereta, los músicos: Marisa del grupu Escontra'l raigañu d'Avilés y Fonso'l director del Muséu la gaita de Xixón.



No hay comentarios: