jueves, abril 22, 2010

Camín de Cantares 24.04.10

Este Sábado parece que se respeta el horario habitual de Camín de Cantares, después de haber tenido ya una variación esta temporada.

La protagonista del tercer capítulo de esta temporada es María de La Mafalla, Candamu, uno de los concejos asturianos menos estudiados tanto musical como culturalmente.

María tiene más de noventa años y es una mujer con gran saber de cultura tradicional, gran nivel lingüístico de la zona, es buena narradora de cuentos tradicionales y conocedora de multitud de canciones para la danza.

En el programa va a cantar una versión del famoso tema "El cura ta malu", que será el tema reelaborado por un trio formado por Celia Gonzalez a la zanfona, Hervé al dulcimer y Leticia a la voz y pandereta.


La protagonista del tercer capítulo d'esta temporada ye María de La Mafalla, esti pueblu ye del conceyu de Candamu y esti conceyu ún de los menos estudiaos musical y culturalmente.

María con más de noventa años ye una muyer con gran saber de cultura tradicional, gran nivel llingüísticu de la zona, bona contadora de cuentos tradicionales y conocedora d'abondos cantarinos pa la danza.

Nel capítulo va cantar una versión del famosu cantar "El cura ta malu" que será'l tema reellaboráu por un trio formáu por Celia Gonzalez a la zanfoña, Hervé al dulzimer y Leticia a la voz y pandereta.

No hay comentarios: