jueves, abril 15, 2010

Camín de Cantares 17.04.10

Para el segundo programa de la nueva temporada de Camín de Cantares, la TPA nos sigue mareando un poco con los horarios. Según la programación de la web, el programa está anunciado para las doce, pero habrá que estar pendientes. Las repeticiones del programa son ahora los jueves a las nueve de la mañana y a les tres de la tarde.

La protagonista del segundo programa es Carme del Porto de Tormaleo, en la montaña de Ibias.

Carme, además de ser gran bailadora, toca la pandeira y conoce el repertorio de esa zona del surocidente asturiano: muiñeira, jota, cantar dos reises, el rosco y el cantar das bodas.

Carme ya pasa de los noventa años pero tiene una energía que asusta. Va ser un capítulo muy interesante.


----------------------


La reelaboración la llevará a cabo Tuenda, tocando el cantar de boda y la muñeira.

Esti sábado volvemos andar mareaos colos horarios de "Camín de cantares", según la programación qu'apaez na web tamos anunciaos pa les doce pero habrá que tar pendiente. Agora les repeticiones del programa son los xueves a les nueve la mañana y a les tres de la tardi.

La protagonista del segundo capítulo d'esta sétima temporada ye Carme del Porto del llugar de Tormaleo na Montaña d'Ibias.

Carme ye amás de gran beilladora una muyer que toca la pandeira y conoz el repertoriu d'aquella contorna del surocidente asturiano, muiñeira, jota, el cantar dos reises, el rosco das bodas y el cantar das bodas.

Carme ya pasa de los noventa años pero tien una enerxía que dexa asustada la xente, va ser un capítulo interesante.

La reellaboración tará fecha pol grupu Tuenda que van tocar el cantar de boda y la muñeira.

1 comentario:

Ulmo de Arxila dijo...

Non estaría de máis unha tradución a galego-asturiano, tendo en conta que a paisana é de Ibias, non?