jueves, abril 08, 2010

Camín de Cantares 10.04.10

Está semana sí. Camín de Cantares vuelve con la séptima temporada a la programación de la Televisión del Principado de Asturias.

Este sábado el protegonista es Celo de El Yanu, Llangréu, una de esas personas que son ya descubrimientos recientes gracias al programa. Al ver el programa, uno de los nietos se puso en contacto con Ambás. Celo tiene un enorme repertorio de canciones y es también un gran panderetero. Domina los ritmos sueltos de la zona central: lo suelto, lo llixero y la muñera. También es un gran cantante de asturianada y un gran bailarín, aunque esta última faceta vamos a dejarla para otro programa.

La reelaboración la hará el grupo Tuenda acompañados por el panderetero Ramsés Ilesies tocando "Lo suelto".



Esti sábado'l protegonista ye Celo d'El Yanu nel conceyu Llangréu, un descubrimientu pa mi de fai menos d'un añu gracies al programa "Camín de cantares" que fizo a un nietu ponese en contacto Ambás.

Celo tien un repertoriu infinitu y preciosu de cantares, además ye un gran pandereteru y domina los ritmos sueltos de la zona central: lo suelto, lo llixero y la muñera. Tamién ye un gran cantante d'asturianada y un gran baillador onque esta última faceta vamos dexala pa otru programa más p'alantre.

La reellaboración va facela'l grupu Tuenda acompañaos del pandereteru Ramsés Ilesies tocando "Lo suelto".

No hay comentarios: