jueves, octubre 29, 2009

Camín de Cantares 31.10.09

Este Sábado Camín de Cantares vuelve a la parrilla de la programación de la TPA después del que no se emitiera la semana pasada.

Podemos atrevernos a decir que el de esta semana es posiblemente el mejor programa de todas las temporadas. Se trata de un capítulo dedicado a Antonio y Alicia de Vallinaescura, en el conceju de Villaviciosa, interesante por el tema que se va tratar pero también por la buena química de este matrimonio, que hizo de éste un programa con un desarrollo precioso.

Vamos a hablar de La Cincuesma, una procesión que va desde Pueyes hasta Arbazal, en la que se canta un interesante y antiguo repertorio religioso.

La reelaboración no va a ser menos interesante, ya que contamos con varios de los vecinos de la parroquia de Pueyes, que junto a Tuenda y a Dolfu R. Fernández cantarán parte de este repertorio. Es una reelaboración histórica y un capítulo histórico.



Esti sábado "Camín de cantares" torna a la parrilla la programación de la TPA.

Atrevémonos a decir que ye posiblemente el meyor programa de toles temporaes. Ye un capítulo dedicáu a Antonio y Alicia de Vallinaescura nel conceyu Villaviciosa, interesante pol tema que se va tratar pero tamién pola bona química d'esti matrimoniu que fizo d'esti un programa con un desarrollu preciosu.

Vamos falar de La Cincuesma, una procesión que va dende'l llugar de Pueyes al d'Arbazal na que se canta un interesante y vieyu repertoriu relixosu.

La reellaboración nun va ser menos interesante pq xuntamos a dellos vecinos de la parroquia de Pueyes con Tuenda y Dolfu pa cantar parte d'esti repertoriu. Ye una reellaboración hestórica y un capítulo hestóricu.

1 comentario:

Unknown dijo...

La verdad es que son una pareja encantadora. Tuve la suerte de conocerlos de la mano de su nieto, Simón San José, conocido tamboritero y constructor de tamboriles y panderetas. Fue mayando en el lagar en el que se grabó a la pareja y luego comiendo unas fabes que quitaban el sentido de la propia huerta de la casa. Una experiencia inolvidable para un forastero casi recién llegado a Asturias como yo.