viernes, octubre 09, 2009

Camín de Cantares 10.10.09

El sábado, el segundo capítulo de la sexta temporada de Camín de Cantares viaja al concejo de Piloña, al lado del Sueve, más concretamente a Sardea para hablar con una mujer que pasa de los noventa años. María'l Tretu fue una gran cantante de asturianada en la zona cuando era joven.

Con ella escucharemos piezas de gran valor como El ramu Boriñes, la danza, el guilandu, les xirandiyes y varias asturianadas.

La reelaboración estará hecha por Tuenda y Silvia Quesada, que van a cantar El ramu de Boriñes, una de las piezas del último trabajo del grupo Tuenda.

Camín de Cantares se emite en la Televisión del Principado de Asturias el sábado a las 13:00.



Esti sábado segundo capítulo de la sesta temporada de "Camín de cantares". El programa viaxa al conceyu de Piloña, a la vera'l Sueve, al llugar de Sardea, pa falar con una muyer que pasa de los noventa años, llámase María'l Tretu y na mocedá foi una gran cantante d'asturianada de la contorna.

Con ella vamos sentir pieces de gran valir como son: El ramu Boriñes, la danza, el guilandu, les xirandiyes y delles asturianaes.

La reellaboración que se va facer ta fecha por Tuenda y Silvia Quesada que van cantar "El ramu de Boriñes" una de les pieces del últimu trabayu del grupu Tuenda.

1 comentario:

Anónimo dijo...

hola soy vecin de Maria y ye una mullerina impresionante... yo la primera vez que subia al espineres fue con ella y tenia solo seis años y fue contandome como ella a la edad mia iva aprendiendo a subir sin perdese, mirando cada piedrina y cada arbolin.
Esta mullerina mereciase muxu pk ye de eses persones que solo sabe dar y dar.
Yo quierola muchisimu y por muchisimu tiempo.
Un besu Maria.