jueves, junio 25, 2009

Camín de Cantares 27.06.09

Este sábado el programa vuelve al concejo de Vilanova d'Ozcos, al pueblo de Pasarón. Allí vive Costante, un gaitero de gran interés tanto por su repertorio como por ser el único de la zona que continúa tocando una gaita construida por Galfarro.

El repertorio de Costante está formado por jotas, muliñeiras, agarrados, polka voltiada y otras piezas que Costante canta además de tocar. Es de reseñar que además utiliza barquín a veces para no soplar y que tiene un dedo de madera.

La reelaboración es un hermanamiento entre las dos tipologías de gaita que actualmente se tocan en el ocidente asturiano, gallega y asturiana, los músicos serán Pelayo, Milio, Expósito, Elias y Pepín y la pieza arreglada será "A polka voltiada".




El sábado Camín volve al concello de Vilanova d'Ozcos, a Pasarón unde vive Costante'l gaiteiro. Costante e dos últimos gaiteiros da zona que toca úa gaita feita por Galfarro , ten un repertorio impresionante de jotas, muliñeiras, polka voltiada, a palmeira etc etc. Ten un dido de coiro e madeira pero tamén toca amañando un barquín al fole da gaita. Tamén canta as cancióis das pezas que toca. El capítulo de Costante e dos mais interesantes da temporada.

A reelaboración xunta a dous gaiteiros asturianos del centro y del ocidente, Pelayo d'A Caridá con gaita de tipoloxía galega y Milio de Xixón con gaita asturiana xunto con Pepín, Elias y Expósito. A peza reelaborada será "A polka voltiada".

1 comentario:

Andresín de Bual dijo...

Brutal