jueves, junio 11, 2009

Camín de Cantares 13.06.09

Camín de cantares vuelve el sábado a las brañas de Valdés y Tinéu a conocer a una gran tocadora de sartén y pandereta además de tener una gran voz.

Elvira Simón es natural de Brañascardén de Tinéu, hija de una de las grandes tocadoras de Brañascardén (Lula Simón), y ahora vecina de L'Artosa de Valdés. Conoce muy bien el repertorio vaqueiro de la zona: Media vuelta, gal.legada, l'araña, las dancitas, la danza etc etc.

La reelaboración será hecha por el mítico pero ya desaparecido grupo de Tinéu "Los Concetsones" que en su dia también acudieron a estas fuentes. Será una interpretación tradicional con sartén y dos panderetas.

Camín de Cantares se emite el sábado en la Televisión del Principado de Asturias.


Outra vuelta más Camín de Cantares foi camín de las brañas de Tinéu ya Valdés, la protagonista natural de Brañascardén de Tinéu ya vecina de L'Artosa de Valdés ya Elvira de ca Simón. Elvira fia d'una de las grandes tocadoras de Brañascardén (Lula Simón) ya tamién una gran tocadora de sartén ya de pandereta, además de conocer bien tol repertoriu vaqueiru de la contorna tien una gran voz.

Media vuelta, gal.legada, l'araña, las dancitas, el cariáu, el valse, la danza ya outras piezas tan nel sou grande repertoriu (capítulo obligatorio pa las pandereteras que van ver interesantes toques).

Pa la reellaboración como ta pasando nesta quinta temporada tan viendose nel programa importantes caras del folklor asturianu de siempre asina que xuntamos a las míticas "Concetsones" de Tinéu que nel sou dia tamién mamanon d'estas fontes.

No hay comentarios: