jueves, junio 04, 2009

Camín de Cantares 06.06.09

Este sábado Camín de Cantares sube al pueblo casín de Tarna, donde sigue viva la tradición del aguinaldo del día de Reyes, que es la fiesta más importante del lugar y en la que se componen nuevas piezas cada año. Existen dos melodías diferentes muy antiguas: el aguinaldu y la pandorga. El primero se canta al anochecer y hasta la centa, la pandorga bien entrada la noche. Cantan cuatro hombres que van montados en caballos, con sombreros adornados con flores de papel.

José Ramón es uno de los aguinalederos que aún salen a cantar. Él nos explicará los detalles de esta tradición.

La reelaboración correrá a cargo del mítico cuarteto asturiano "Cuarteto Torner".

Camín de Cantares se emite los sábados por la mañana en la Televisión del Principado de Asturias.

------------------------------------------

Esti sábadu Camín va dir al llugar de Tarna nel conceyu Casu. En Tarna sigue viva la tradición del aguinaldu el día de Reis, ye la fiesta más importante pa los tarninos y cada añu compónense los cantares pa cantar en cada puerte de les cases del pueblu. Hai dos melodies diferentes y mui vieyes, una ye l'aguinaldu y otra la pandorga, l'aguinaldu cántase al escurecer hasta la cena y la pandorga a altes hores de la nueche. Canten cuatru paisanos que van montaos en caballos con sombreros engalanaos de flores de papel.

Jose Ramón ye de los aguinalderos que tovía salen a sacar y cantar l'aguinaldu y va cantanos y esplicanos esta tradición tarnina.

La reellaboración será fecha pol "Cuartetu Torner".


No hay comentarios: