jueves, diciembre 09, 2010

Camín de Cantares 11.12.10

Camín de cantares vuelve a viajar a tierras zamoranas. Esta vez vamos camino de La Carballeda, al pueblo de Codesal paraa conocer a uno de los grandes informantes y conocedores del folklor de la zona: Argimiro Crespo.

Argimiro formó parte del grupo Habas Verdes junto a Alberto Jambrina, amigo y parte de la familia de este programa igual que el también zamorano Pablo Madrid.

Argimiro es un hombre de muchos oficios, tendero y comerciante ambulante, conoció muchos lugares de aquella parte del oeste zamorano y por eso sabe tantas historias y anécdotas de tiempos antiguos. Su repertorio es infinito: rondas, bailes, recitados, romances, canciones de trabajo, etc... con Argimiro es imposible aburrise. Este programa quiere ser un reconocimiento y homenaje asturiano a tan importante maestro de la música zamorana.

La reelaboración la realizará Tuenda cantando el interesante romance del "Conde preso" utilizado en la zona como canto de trabajo en las eras.

Camín de Cantares recibe también el sábado 19 el premio Andres Solar 2010 por la defensa y promoción de la lengua asturiana. Desde el programa se invita a todos los espectadores a asistir a la entrega de premios, que tendrá lugar en Gijón y de la que daremos más detalles a lo largo de la semana que viene.


Camín vuelve viaxar a tierres zamoranes, esta vez vamos camín de La Carballeda al pueblín de Codesal a conocer a ún de los grandes informantes y conocedores del folklor d'aquella contorna, ye Argimiro Crespo.

Argimiro formó parte del grupu Habas Verdes xunto con Alberto Jambrina, amigu y parte de la familia d'esti programa igual que'l tamién zamoranu Pablo Madrid.

Ye Argimiro home de munchos oficios, tenderu y comerciante ambulante conoció munchos llugares d'aquella parte del oeste zamoranu y por eso sabe tantes hestories y anécdotes de vieyos tiempos. El so repertoriu ye infinitu, rondes, bailles, recitaos, romances, cantares de trabayu, etc., con Argimiro ye imposible aburrise. Esti programa quier ser un reconocimientu y homenaxe asturianu a tan importante mayestru pa la música zamorana.

La reellaboración va facela'l grupu Tuenda cantando l'interesante romance del "Conde preso" utilizáu na zona como cantu de trabayu pa mayar nes eres.

No hay comentarios: