viernes, diciembre 03, 2010

Camín de Cantares 04.12.10


Este sábado, Camín de Cantares viaja de nuevo a tierras de Miranda del Douro, el programa también está grabasdo en Costantin y la protagonista será Carmen.

Carmen es la madre de Celio Pires, el gaitero que reelaboró el programa de Aureliano, y es una mujer que domina un interesante repertorio de canciones tradicionales de aquel lugar, unas en mirandés, otras en castellano y otras en portugués como es propio en la zona fronteriza. este repertorio está formado por interesantes romances, canciones de siega y bailes tradicionales.

Carmen es también una gran hablante de mirandés, por lo que no va a ser dificil de entender para los asturianos.

El tema reelaborado va a ser el Tirioni, cantado en lengua mirandesa y tocado por Tuenda acompañados del músico Ramón G. Morán al teclado.



Esti sábado "Camín de cantares" viaxa otra vuelta a tierres de Miranda del Douro, el programa tamién ta grabáu nel llugar de Costantin y la protagonista ye Carmen.

Carmen ye la madre de Celio Pires, el gaiteiru que reellaboró'l capítulo d'Aureliano, ye una muyer que conoz un interesante repertoriu de canciones tradicionales d'aquel llugar, delles en mirandés, delles en castellano y otres en portugués como ye propio na zona de la raia.Interesantes romances, cantares de siega o bailles tradicionales formen parte d'esti repertoriu.

Carmen ye tamién una gran falante de mirandés polo que nun va ser dificil d'entender pa los asturianos.

El tema reellaboráu va ser el "Tirioni" cantáu na llingua mirandesa, va tocalo'l grupu Tuenda acompañaos del músicu Ramón G. Morán al tecláu.

No hay comentarios: