jueves, noviembre 25, 2010

Camín de Cantares 27.11.10

El sábado se emitirá en Camín de Cantares el programa dedicado a la vecina tierra de L.laciana, con Felipe de Robles como protagonista.

Felipe vive en Oviedo desde hace muchos años, pero es originario de L.laciana y desde joven tocó el acordeón por los pueblos de la zona y conoce bien su repertorio tradicional.

En el programa va a tocar varias jotas, la garrucha y un vals. La reelaboración es especial porque la llevarán a cabo alumnos de acordeón de las escueles de Llanera y Oviedo, alumnos de Xuan Nel Expósito, que con diez, once y doce años van a tocar la garrucha y una jota.



El sábadu va emitise'l programa dedicáu a la vecina tierra de L.laciana con Felipe de Robles como protagonista.

Felipe vive n'Uviéu fai munchos años pero ye un l.lacianiegu que dende mozu tocó la curdión pelos pueblos de L.laciana y que conoz bien el repertoriu tradicional d'aquella redolada.

Nel programa va tocar delles jotes, la garrucha y un valse. La reellaboración ye especial porque van ser escolinos de curdión de les escueles de Llanera y d'Uviéu, escolinos de Xuan Nel Expósito, que con diez, once y doce años van tocar la garrucha y una jota.

No hay comentarios: