jueves, noviembre 04, 2010

Camín de Cantares 06.11.10

Camín de Cantares quería recorrer todos los territorios del dominio lingüístico asturiano o astur-leonés y para eso era importante dedicar unos programas a los territorios portugueses de Miranda del Douro. Al final se cumplió el objetivo y viajamos al pueblo mirandés de Costantin, donde grabamos dos capítulos para el programa, uno dedicado a un músico y otro dedicado a una mujer del lugar que sabe muchas canciones.

Este sábado el programa va a estar dedicado a Aureliano Cristal Ribeiro, vecino de Costantin y sastre (alfayate) de indumentaria tradicional mirandesa, pero también gaitero y también toca la fraita y tamboril. En el programa además de escuchar el interesantísimo repertorio vamos a oirle hablar en la lengua, hermana de la asturiana.

Va a tocar piezas a la gaita y también con la fraita y el tamboril: Rebola a bola, Canedo, el lazo de la danza de palos llamado La Yerba, un passacalhes, La Adelaide, una jota d'Aliste (Zamora) y La Carolina.

La reelaboración va a hacerla un vecino suyo, que fabrica gaitas mirandesas y que también es un gran "gaiteiro". Se llamma Célo Pires y va tocar La Alvorada.

Camín de Cantares se emite esta semana el Sábado a las 10:40 en la TPA


Camín de cantares quería andar tolos territorios del dominiu llingüísticu asturianu o astur-llionés y pa eso yera importante dedicar unos programes a los territorios portugueses de Miranda del Douro. Al final cumpliose l'oxetivu y viaxamos al pueblu mirandés de Costantin onde grabamos dos capítulos pal programa, un dedicáu a un músicu y otru dedicáu a una muyer del llugar que sabe munchos cantares.

Esti sábado'l programa va tar dedicáu a Aureliano Cristal Ribeiro, esti vecín de Costantin ye xastre (alfayate) d'indumentaria tradicional mirandesa pero tamién ye gaiteru y tamién toca la fraita col tamboril. Nel programa amás d'escuchar l'interesantísimu repertoriu vamos sentilo falar na llingua mirandesa, hermana de l'asturiana.

Va tocar pieces a la gaita y tamién cola fraita y el tamboril, Rebola a bola, Canedo, el llazu de la danza de palos llamáu La Yerba, un passacalhes, La Adelaide, una jota d'Aliste (Zamora) y La Carolina.

La reellaboración va facela un vecín d'él que fai gaites mirandeses y que tamién ye un gran "gaiteiro", llámase Célo Pires y va tocar La Alvorada.

No hay comentarios: