jueves, noviembre 11, 2010

Camín de Cantares 13.11.10

Este sábado va a emitirse uno de los programas más interesantes de esta temporada de Camín de Cantares. Los protagonistas: dos paisanos de la cuenca del Nalón.

Celo, del pueblo de El Yanu en Llangréu, ya es conocido del programa. Santos de El Navaliigu de Llaviana va a ser el protagonista musical con el acordeón.

El programa está dedicado al baile suelto de esa zona: lo suelto, lo llixero y la muñera. En la primera parte van a tocar las piezas en la cocina con la formación de acordeón acompañado de pandereta y voz, que era muy tradicional en ese área. La segunda parte va ser novedosa porque se grabará de las tres piezas. Para esta parte, Santos tocará los tres ritmos que va a bailar Celo acompañado de Eva, una invitada especial para el programa. Eva, que no es bailarina profesional, va a aprender y seguir las piezas con Celo, que es un gran bailarín, quedando un documento de baile tradicional muy importante.

La reelaboración de este programa va a estar hecha con la parexa tradicional de acordeón y pandereta por Expósito y Ramsés, que también tocarán las tres piezas.


Esti sábado va emitise un de los programes más interesantes d'esta temporada, los protagonistes dos paisanos de la cuenca'l Nalón.

Celo del pueblu d'El Yanu en Llangréu ya ye conocio del programa pero Santos d'El Navaliigu de Llaviana va ser el protagonista musical cola cordión.

El programa ta dedicáu al baille suelto d'aquella zona, lo suelto, lo llixero y la muñera. Na primera parte van tocar les pieces na cocina cola formación de cordión acompañada de pandereta y voz, esta formación yera mui tradicional na contorna. La segunda parte va ser novedosa porque vamos grabar el baille de les tres pieces, pa esta parte Santos tocará los tres ritmos que va baillar Celo acompañáu d'Eva, una convidada especial pal programa, Eva que nun ye baillarina profesional va deprender y seguir les pieces con Celo que ye un gran baillaor quedando un documentu mui importante del baille tradicional.

La reellaboración d'esti capítulo va tar fecha cola parexa trad. de cordión y pandereta por Expósito y Ramsés que tamién tocarán los tres sones.

No hay comentarios: