jueves, noviembre 18, 2010

Camín de Cantares 20.11.10

Este sábado llegó el turno a una zona que todavía no ha sido representada en Camín de Cantares, los concejos de Ponga y Amieva.

Antoniu Calleja es natural de Enu, en la parroquia de Sebarga, concejo de Amieva, pero está casado y vive en Sellañu, en la parroquia vecina de Cazu, que ya es parte de Ponga.

Calleja conoce las trovas y las canciones de aquellas tierras y con él vamos a oir varias melodías para las danzas el aguinaldo.

Esa zona es una tierra de violinistas y también se va a hablar de aquellos músicos, además de a oir una interesante trova en asturiano.

La reelaboración también va a ser especial, esta vez Tuenda va a tocar junto al gran flautista bretón Jean-Michel Veillon. Juntos van a hacer una pieza juntando una danza pongueta y una marcha de boda bretona.



Esti sábado llegó'l turnu a una zona que tovía nun fuere representada en Camín de cantares, los conceyos de Ponga y Amieva.

Antoniu Calleja ye natural d'Enu na parroquia Sebarga del conceyu d'Amieva pero ta casáu y vive en Sellañu na parroquia vecina de Cazu que ya ye pongueta.

Calleja conoz les troves y los cantares d'aquelles tierres y con él vamos sintir dellos sones pa les dances y l'aguinaldo.

Ye aquella una tierra de violineros y tamién vamos falar d'aquellos músicos nel programa además de sintir una interesante trova n'asturianu.

La reellaboración tamién va ser especial, esta vez Tuenda va tocar xunto col gran flauteru bretón Jean M. Veillon. Xuntos van facer una pieza amestando una danza pongueta y una marcha de boda bretona.

No hay comentarios: