sábado, noviembre 07, 2009

Fallece el Gaiteru de San Roque


Ayer a la 1 de la madrugada fallecia en el hospital del Oriente de Asturias Ignacio Noriega "el gaiteru de San Roque". Ignacio Noriega era uno de los últimos grandes gaiteros de la parte oriental de Asturias y su figura está íntimamente ligada con el Pericote de Llanes.

El entierro es en San Roque del Acebal hoy día 7 a las 4 de la tarde.

Xosé Ambás nos manda unas líneas al respecto:

Hai coincidencies na vida que delles veces dante que pensar, digo esto porque güei viví una d'eses coincidencies tremendes.

Nel oriente d'Asturies dos yeren los últimos grandes gaiteros d'aquella fastera, Ignaciu Noriega de San Roque nel conceyu Llanes y Eduardu'l de Sardéu nel conceyu de Ribeseya. Dos músicos hestóricos pal folklor d'Asturies, los dos bien conocios y bien reconocios na so contorna y nel restu d'Asturies polos músicos d'agora, los dos con una publicación na coleción "Fontes sonores de la música tradicional asturiana" y los dos grandes virtuosos del instrumentu.


Yo quixe facer va cuantayá un programa de "Camín de cantares" dedicáu a Naciu L'Acebal pero malos entendios y telares nun ficieron cuayar esti proyeutu y tengo gran pena de nun poder haber fecho esi programa. El que si pudimos facer foi el dedicáu a Duardu'l de Sabina y güei foi la so emisión.

Pués la triste coincidencia tien que ver con qu'el dia de güei foi la emisión del capítulo de Duardu y ye l'entierru de Naciu, asina ye la vida.

Dende equí mando'l mio sentíu dolor pol gran gaiteru que nos dexa pero tamién les gracies pol saber que dexaron a les xeneraciones venideres de gaiteros y músicos tradicionales en xeneral d'esti País que ye Asturies.

Xosé Ambás.

No hay comentarios: