jueves, noviembre 05, 2009

Camín de Cantares 07.11.09

El Sábado que viene Camín de Cantares se dirige al oriente asturiano, al concejo de Ribeseya. allí tendremos la oportunidad de conocer a uno de los mejores gaiteros de Asturias, Eduardo el de Sabina, en el pueblo de Sardéu. Eduardo o Duardo fue discípulo de Capilla, el padre de José Remis Ovalle, y llegó a ganar al mismo Remis Ovalle tocando en un concurso.

Es un virtuoso de la gaita que grabó ya un Cd en el Muséu del pueblu d'Asturies, en la colección "Fontes sonores de la música tradicional asturiana" y aunque parezca mentira no tenía una gaita preparada para grabar el programa. Tuvo que grabar sin ensayar y con una gaita prestada por Rigu, gaitero del mismo concejo.

Haremos un repaso de piezas como la jota, la muñeira, la rumba de Capilla y varias asturianadas sin voz. Es un gaitero IMPRESIONANTE que va a asustar a más de uno.

La reelaboración la llevarán a cabova Roberto Suárez "Rigu" a la gaita y Jorge Ibáñez al bouzouki, los dos miembros del grupo Corquiéu, grupo afincado en Ribeseya.

Camín de Cantares se emite los sábados a las 13:00 en la TPA.



Esti sábado Camín de cantares tira pal orienti d'esti País, diremos al conceyu Ribeseya a conocer a un de los meyores gaiteros d'Asturies, Duardo'l de Sabina del llugar de Sardéu. Eduardo o Duardo ye distípulu de Capilla el padre Remis y llegó a ganar al mesmu Remis Ovalle tocando nun concursu.

Ye un virtuosu de la gaita al que se-y grabó un Cd nel muséu del pueblu d'Asturies na coleción "Fontes sonores de la música tradicional asturiana" y qu'onque pareza mentira taba ensín gaita preparada pa grabar esti programa, ensín ensayar y con una gaita dexada pa la ocasión pol gaiteru Rigu del mesmu conceyu.

Fairemos un repasu de pieces como la jota, la muñeira, la rumba de Capilla y delles asturianaes ensín voz, namás a la gaita. Ye un gaiteru IMPRESIONANTE que va dexar asustaos a más d'un.
La reellaboración va facela Rigu a la gaita y Jorge al bouzouki, los dos son músicos del grupu Corquiéu afincáu nesti conceyu de Ribeseya.

No hay comentarios: