jueves, noviembre 26, 2009

Camín de Cantares 28.11.09

En el programa del sábado, Camín de Cantares estará dedicado a un matrimonio del concejo de Onís. Baudilio y Marina son naturales de Demués y Bobia, y son grandes conocedores de la tradición musical de esta zona del oriente asturiano.

Baudilio era gaitero y además hace flautas de hueso. Con ellos dos vamos a repasar piezas como la danza, el guilandu, el ramu y otras.

La reelaboración junta esta vez a mucha gente que todavía no había pasado por el programa. Se tocará el guilandu con los músicos de Tuenda y con Daniel Lombas (bodhran), Frankie Delgado (violín), Isidro Suárez (flauta) y Borja Vázquez (bouzouki).


El capítulo del sábado va tar dedicáu a un matrimoniu del conceyu d'Onís, Baudilio y Marina son naturales de Demués y Bobia y son grandes conocedores de la tradición musical d'esti conceyu del oriente d'Asturies.

Baudilio yera gaiteru y además fai chiflas de güesu, con ellos vamos repasar pieces como la danza, el guilandu, el ramu y otres.

La reellaboración xunta esta vez a muncha xente qu'inda nun saliere nel programa, tocarase el guilandu colos músicos de Tuenda además de Lombas, Frankie, Isidro y Borja.

No hay comentarios: