viernes, noviembre 20, 2009

Camín de Cantares 21.11.09

Para el programa del sábado, Camín de Cantares pasa el Puerto Pajares y vuelve a la zona de Arbas, al pueblo de Casares. Allí hay una gran tradición viva de pandereta, con un repertorio impresionante formado por jotas, titos, las vueltas, agarraos, cantares de boda, lo llano (o chano) y mil piezas más.

Vamos a conocer esas piezas de la mano de tres vecinas que conocen bien esos repertorios: Celinia, Ángeles y Marucha.

La reelaboración la hará el grupo asturiano de pandereta Melarde, acompañados por el panderetero leonés David Álvarez Cárcamo de Umaña, que también es buen conocedor y amigo de las pandereteras de Casares de Arbas. Reelaborarán una jota y unos titos.




Esti sábado seguimos camín de les vecines tierres de LLión, pasamos el puertu Payares y voltiamos a la zona d'Arbas, al pueblu de Casares onde hai una gran tradición de pandereta viva con repertorios impresionantes de jotas, titos, las vueltas, agarraos, cantares de boda, lo llano o chano y milenta pieces más al son de la pandera.

Vamos conocer esti repertoriu de la manu de tres vecines del llugar que conocen bien esos repertorios, Celinia, Ángeles y Marucha.

La reellaboración va facela'l grupu asturianu de pandereta MELARDE acompañaos pol pandereteru llionés David Álvarez Cárcamo d'Umaña que tamién ye bon conocedor y amigu d'estes pandereteres de Casares d'Arbas. Reellaborarán una jota y unos titos.

No hay comentarios: