sábado, noviembre 14, 2009

Camín de Cantares 14.11.09

Sexto programa de la sexta temporada de Camín de Cantares, emitido esta mañana en TPA.





3 comentarios:

Folkeru dijo...

Buen capítulu, interesante no musical y no llingüístico. Pero la reellaboración... ai madre... meyor dexala pa prau.

Soi fan de La Bandina'l Tombo y de Tuenda, pero dalguién-y tien que recordar a Pepín lo que dicía aquel anunciu de Pirelli: "La potencia sin control nun sirve de nada". Les interminables escales y improvisaciones (fuera del sentíu del cantar y, nesti casu, fuera del mou les más veces) sobren n'abondes de les reellaboraciones del programa, pero nesta yá rinchen, direutamente.

Pepín ye un flautista fenómeno, pero tien d'adeprender a reposar y a trabayar más armónicamente, a tocar n'equipu. A vegaes recuérdame a un guitarrista d'un grupu de blues que conocí, que pensaba que la so función yera tar faciendo solos penriba'l cantar constantemente, y asina lo facía. Daba igual el cantar que fuera, el sentíu que tuviera o la melodía que los demás tuvieran tocando o cantando, él siempre taba pembaxo "pirulirupiruliru" como si fuera un solo.

Ye namás una opinión y una crítica constructiva depués de sentir el resultáu d'esta reellaboración, que rescampla.

¡Que siga'l programa tan bien como hasta agora!

Anónimo dijo...

As críticas deberan ir firmadas.

Miguel.

Anónimo dijo...

Mira que me gusta Camin de Cantares, Ambas y su proyecto y casi el 99% de las reelaboraciones. Pepin para mi y muchos musicos cantabros es un "idolo", pero esta reelaboracion..., no hay por donde cogerla, seguramente debido a que servidor no llega a alcanzar el nivel necesario para entenderla.

Salú

Jose Higuera "Connan"