viernes, enero 01, 2010

Camín de Cantares 02.01.10

El sábado se cierra la sexta temporada de Camín de Cantares en un lugar que está lejano en kilómetros de Asturias pero muy cercano culturalmente. El programa se va hasta a las tierras zamoranas de Sanabria, al pueblo de Unxilde, a conocer a Vitoria y Paco.

Este matrimonio sanabrés fue compañía inseparable del ya desaparecido gaitero Julio Prada de Unxilde, formando el trío sanabrés más clásico de música tradicional con gaita, tambor, pandereta y voz.

En el programa van a hacer un repaso del repertorio de baile sanabrés cantando y tocando el corrido, la jota, las habas verdes, la jota puntiada y los agarraos y otras piezas como la siega o la ronda. Una ocasión especial para cerrar esta temporada, que además tiene unos reelaboradores de categoría. Alberto Jambrina y Pablo Madrid vinieron desde Zamora a poner el broche de oro al programa.






Esti sábado zarramos la sesta temporada de "Camín de cantares" nun llugar lloñe d'Asturies en kilómetros pero mui cerquina culturalmente, baxamos a les tierres zamoranes de Senabria, al publín d'Unxilde, a conocer a Vitoria y Paco.

Esti matrimoniu senabrés foi compañía inseparable del ya desapaecíu gaiteru Julio Prada d'Unxilde formando'l triu senabrés más clásicu de música tradicional con gaita, tambor, pandereta y voz.

Nel capítulo van facer un repasu del repertoriu de baille senabrés cantando y tocando el corrido, la jota, las havas verdes, la jota puntiada y los agarraos además d'otres pieces como la siega o la ronda. Un programa mui interesante pa zarrar esta temporada qu'además tien unos reellaboradores de categoría pq Alberto Jambrina y Pablo Madrid xubieron dende Zamora a poner el broche d'oru a este capítulo.

No hay comentarios: