jueves, octubre 07, 2010

Camín de Cantares 09.10.10

Nota: Camín de Cantares adelanta su horario esta semana a las 11:15.

El segundo programa de esta temporada va a estar dedicado a un músico tradicional de León.

Camín de Cantares viaja hasta La Maragatería para conocer a un gran tamboriteiru maragato del pueblo de Viforcos. Eduardo toca la flauta y el tamboril y conoce los repertorios antiguos de la zona, muchos heredados de su padre que también tocaba el tambor.

La tradición musical maragata es impresionante y está muy viva en todos los pueblos de la zona. Allí se sigue bailando de manera tradicional en todas las romerías. Jotas, corridos, boleras, la peregrina, la casada, la procesión, la dulzaina, toques a beber, toques para buscar al mayordomo etc... todos erllos son parte del repertorio de este maragato, virtuoso de la flauta de tres agujeros y del tambor.

La reelaboración está hecha en el mismo pueblo de Viforcos con David Álvarez Cárcamo, estudioso del folklore leonés y músico tradicional, acompañado por el propio Eduardo con las castañuelas. David también fue el contacto para llegar hasta este músico maragatu. Juntos tocaron una jota como broche de oro del programa.


El segundu capítulo d'esta temporada va tar dedicáu a un músicu tradicional del vecín Llión.

Camín de cantares viaxa hasta La Maragatería pa conocer a un gran tamboriteiru maragatu del pueblu de Viforcos. Eduardo, como se llama esti músicu, toca la flauta y el tamboril y conoz los vieyos repertorios de la zona munchos heredaos de so padre, tamién tamboriteiru. La tradición musical maragata ye impresionante y ta mui viva en tolos pueblos de la contorna, onde se sigue baillando de manera tradicional en toles romeries.

Jotas, corridos, boleras, la peregrina, la casada, la procesión, la dulzaina, toques a beber, toques pa buscar el mayordomo etc son parte del repertoriu d'esti maragatu que ye un virtuosu de la flauta de tres furacos y el tambor.

La reellaboración ta fecha nel mesmu pueblu de Viforcos con David Álvarez Cárcamo, estudiosu del folklor llionés y músicu tradicional acompañáu pol propiu Eduardo coles castañueles. David tamién foi el contactu pa llegar a esti tamboriteiru maragatu, xuntos tocaron una jota como broche d'oru d'esti programa.

No hay comentarios: