viernes, diciembre 18, 2009

Camín de Cantares 19.12.09

Camín de Cantares vuelve el sábado a tierras leonesas para dedicar un programa a dos figuras muy importantes de la música tradicional de León. Son dos hermanas de Tabuyu'l Monte, en La Valduerna, rayando ya con tierra maragata. Tomasa, con 101 años, y Clemencia, con 98, son dos enciclopedias del cancionero de la zona, pandereteras que conocen un infinito repertorio de jotas, mudaos, corridos, pasodobles, el mis-mis, cantares de las bodas y de la ronda, romances y otros tesoros del folklore.

Será un programa muy interesante con un broche de oro para cerrar. El grupo encargado de la reelaboración va ser Son del Cordel, un grupo de nueve músicos tradicionales que hacen una labor importante en la recuperación y difusión de la música de León. Van tocar un tema del repertorio de Tabuyu que saldrá también en su próximu trabajo discográfico que ahora están preparando, un baile mudáu.



Esti sábado Camín de cantares vuelve a les vecines tierres llioneses pa dedicar un programa a dos figures bien importantes de la música tradicional de Llión. Son dos hermanes del llugar de Tabuyu'l Monte na contorna La Valduerna rayando con tierra maragata. Tomasa con 101 años y Clemencia con 98 son dos enciclopedies del cancioneru d'esta zona, pandereteres que conocen un infinitu repertoriu de jotas, mudaos, corridos, pasodobles, el mis-mis, cantares de las bodas y de la ronda, romances y otres ayalgues del folklor d'esa tierra.

Va ser un programa mui interesante con un broche d'oru pa zarrar el capítulo y ye que'l grupu encargáu de la reellaboración va ser el llionés "Son del Cordel" un grupu de nueve músicos tradicionales con un importante camín na recuperación y difusión de la música de Llión, van tocar un tema del repertoriu de Tabuyu que saldrá tamién nel so próximu trabayu discográficu que tan preparando, un baille mudáu.

No hay comentarios: