jueves, diciembre 10, 2009

Camín de Cantares 12.12.09

Camín de Cantares está este sábado dedicado a un hombre de La Preda, en el concejo de Tinéu. José'l barbeiru fue desde siempre un gran aficionado a la musica tradicional. A pesar de no haber sido profesional nunca, toca un poco la gaita y un poco el acordeón de botones, e incluso sabe unas cuantas canciones y recitados en asturiano occidental.

José es una persona célebre, bien conocido en Tinéu y en La Espina. La reelaboración correrá a cargo del grupo Skanda, que tocarán el tema La Panadera, que forma parte del repertorio de gaita de José.

----------------

El Camín d'esti sábado ta dedicáu a un home del llugar de La Preda nel conceyu Tinéu, llámase José'l barbeiru ya de siempre foi un gran aficionáu a la música tradicional, nunca foi profesional pero toca un poquiñín la gaita ya otru poquiñín la cordión de botones ya sabe algún cantarín ya recita trovas n'asturianu ocidental con gran maestría.

José ya un home célebre bien conocío en Tinéu y na redolada de La Espina col que fiximos un gran programa.

La reellaboración va tar fecha pol grupu Skanda y el tema reellaboráu va ser "La panadera" que forma parte del repertoriu de gaita de José.

No hay comentarios: