jueves, mayo 27, 2010

Camín de Cantares 29.05.10

Con la Fórmula 1 vuelven a cambiar el horario de Camín de Cantares, que esta semana está anunciado para las once y media, unque nunca se sabe a la hora exacta a la que emiten el programa en estos casos.

Este sábado, Camín de Cantares vuelve a presentar un descubrimiento importante para la música tradicional asturiana y en especial para el acordeón diatónico. Después de aquel gran programa con Tomás de La Güeria volvemos al valle de Turón para conocer a Manolo "Espines" de El Corralón.

Manolo llevaba 59 años sín coger un acordeón diatónico después de que los acordeones piano dejaran relegados a los de botones, pero, con ganas de salir en el programa, pidió este año uno para Reyes y en quince dies fue recordando la técnica y el repertorio tradicional.

Lo suelto, la jota, la l.lixera y la muñera, junto con otras piezas de baile agarrado forman parte de su interesante repertorio.

Con Tomás, Manolete y Manolo Espines queda clara la importancia del acordeón en este valle del concejo de Mieres.

La reelaboración la hará un grupo también de la zona, la Patriband Folk Orl.lestra que tocarán "La jota".



Coles carreres vuelven cambianos l'horariu, ta anunciáu pa les once y media con esa media hora p'arriba o p'abaxu a la que mos tienen avezaos, coses de la tele....

Esti sábado camín vuelve presentar un descubrimientu importante pa la música tradicional asturiana y n'especial pa la curdión de botones, dempués d'aquel gran programa de Tomás de La Güeria volvemos al val.le Turón pa conocer a Manolo "Espines" d'El Corralón.

Manolo llevaba 59 años ensín garrar una curdión diatónica dempués de que les de pianu arrasaren coles vieyes de botonera pero con ganes de salir nel programa pidió esti añu una curdión pa Reis y en quince dies alcordose de la vieya tecnica y del vieyu repertoriu tradicional.

Lo suelto, la jota, la l.lixera y la muñera xunto con otres pieces del baille agarráu formen el so interesante repertoriu.

Con Tomás, Manolete y Manolo Espines queda clara la importancia de la curdión nesti val.le del conceyu Mieres.

La reellaboración va facela un grupu tamién de la zona, Patriband Folk Orl.lestra que tocarán "La jota".

No hay comentarios: