jueves, mayo 20, 2010

Camín de Cantares 22.05.10

Valentina tiene ya más de noventa años pero no los aparenta. Es natural de Santa María de Trespena en el concejo de Proaza.

Encontrar a Valentina en un concejo del que no se conocía mucha tradición de pandereta fue como descubrir un tesoro para la música tradicional asturiana. Valentina es una gran panderetera que conoce dos maneras de tocar diferentes, una en el pecho y otra con el puño, sabe miles de canciones y se acuerda de la jota, los agarraos y la danza.

La reelaboración que se va a hacer de una de las piezas de Valentina va a estar en las manos del grupo Tuenda con una invitada de honor: Mapi Quintana, a la que también veremos en otro programa de esta temporada cantando con Pepín y Elias.



Valentina ya tien más de noventa años pero nun los aparenta, ye natural de Santa María de Trespena nel conceyu de Proaza.

Topar a Valentina nun conceyu del que nun se conocía muncha tradición de pandereta foi topar una yalga pa la música tradicional asturiana, ella ye una gran panderetera que conoz dos maneres de tocar diferentes, una más vieya nel pechu y otra tamién vieya enforma col puñu, sabe milenta cantares y alcuerdase de la jota, los agarraos y la danza.

La reellaboración que se va facer d'una de les pieces de Valentina va tar nes manes del grupu Tuenda con una convidada d'honor que ye Mapi Quintana a la que veremos n'otru capítulu d'esta temporada cantando con Pepín y Elias.

No hay comentarios: