jueves, septiembre 30, 2010

Camín de Cantares 02.10.10

El Sábado comienza la octava temporada de Camín de Cantares con un programa dedicado a una mujer bastante joven, Isabel de Mieldes en Sierra, del concejo de Cangas.

Isabel es natural de Saisteban de Balmonte pero lleva media vida en Mieldes. Ella conoce miles de xácaras para la danza y el rebudixu, algún romance y un montón de cuentos, pero lo más interesante es su capacidad para sacar versos y trovas en lebgua asturiana.

Va ser un programa interesante para conocer a esta poeta tradicional.

La reelaboración va a hacerla la bandina Los Eólicos, formada por gente de Tinéu y Ayande con músicos también de Tapia. El tema reelaborado sera el "Rebudixu"
.

Entamamos esti sábado la octava temporada de "Camín de cantares" con un programa dedicáu a una muyer bastante moza, Isabel de Mieldes nel Partíu de Sierra del conceyu de Cangas.

Isabel foi natural de Saisteban de Balmonte pero lleva media vida casada en Mieldes. Ella conoz milenta xácaras pa la danza y el rebudixu, algún romance y un goxáu de cuentos pero lo más interesante ye la so capacidá pa sacar versos y trovas na llingüa'l País.

Va ser un programa interesante pa conocer a esta poeta tradicional.

La reellaboración va facela la bandina Los Eólicos formada por xente de Tinéu y Ayande con músicos tamién de Tapia. El tema reellaboráu sera'l "Rebudixu".

No hay comentarios: