viernes, junio 04, 2010

Camín de Cantares 05.06.10

Este sábado, Camín de Cantares vuelve a su hora habitual, a las 13, y vamos a poder conocer a Violeta de La Güeria Carrocera en el concejo de San Martín del Rey Aurelio, una mujer de la cuenca del Nalón con un repertorio interesantísimo de canciones y cuentos tradicionales, romances, aguilandos, coplas y cantares de fugaos, pero tamién todo el repertorio del baile suelto, acompañándose de tambor y no de pandereta.

Es tamboritera, dato importante y novedoso en el folklore de la zona. Toca lo suelto, lo llixero, la muñera y los agarraos.

La reelaboración la hacen gente del concejo vecíno, Bimenes. Son gente de la familia Pandiella, gracias a los que Ambás conocíó a Violeta. Forman parte del grupo "El corriellu la pandorga" de Bimenes.



Esti sábado Camín vuelve a la so hora, a les 13 hores vamos conocer a Violeta de La Güeria Carrocera nel conceyu SMRA, una muyer de la cuenca'l Nalón con un repertoriu interesantísimu de cantares y de cuentos tradicionales coloraos. Romances, aguilandos, coples y cantares de fugaos pero tamién tol repertoriu del baille suelto pal que s'acompaña de tambor y non de pandereta.

Ye tamboritera y eso ye un dato importante y novedosu nel folklor de la zona, toca lo suelto, lo llixero, la muñera y los agarraos.

La reellaboración va facela xente del conceyu vecín de Bimenes, son xente de la familia Pandiella gracies a los que conocí a Violeta y que tamién formen parte del grupu "El corriellu la pandorga" de Bimenes.

No hay comentarios: